söndag 18 mars 2012

När solen lyser med sin frånvaro

Shoppade loss på apelsiner häromdagen. Kanonfina apelsiner från Egypten nästan gratis i butiken. Lycka om ni frågar mig. Inhandlade en en utmärkt juicepress för ett tag sedan och vad smakar bättre till frukost än nypressad apelsinjuice. Så när man vaknar till gråväder är det utmärkt att kunna få i sig sol i flytande form, och humöret återvänder på stört. Tänkte fortsätta i citrusspåret och ta vara på mina citroner, tror att jag skall göra glass!

Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

  1. Vilken härligt smarrig start på söndagen, bättre än ert fikabesök hos surtanten...

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det gott med nypressade apelsiner:)
    Kramar Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails