fredag 30 mars 2012

Jag fortsätter på den inslagna vägen

Den här dagen går helt klart i lättjans tecken. Som fortsättning på den till synes exklusiva frukosten (som var busenkel att fixa) så går vi vidare med en lika löjligt enkel förrätt. Smörfräst sparris med ett par skivor parmaskinka, lite parmesanost och en skvätt crema di balsamico. Jag lovar det ser mer avancerat ut än det är.

Utnyttjade gamla börssidor ur GP dessutom när jag fixade kvällens dukning, på så sätt fick gamla aktiekurser ett värde igen ;)

2 kommentarer:

  1. Det är många gånger det väldigt enkla som är vansinnigt gott. Precis som detta och i inlägget före. I like!
    Snyggt med tidningspapper runt blomman. Så ska jag göra med mina blommor jag köpte och inte hade någon kruka som passade.
    Ha en skön helg. Kram.

    SvaraRadera
  2. Snyggt med tidningspapper runt krukan!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails