söndag 8 januari 2012

Enligt önskemål

Jag har fått önskemål om en veckomatsedel med lättlagad mat som går hyfsat fort att få till och dessutom en färdig shoppinglista. Så varför inte testa.

Jag har fixat ihop en inköpslista som ni hittar här och länkar till veckans recept. Det kanske kan vara ett alternativ till matkassar av olika slag. Recepten finns allihop i bloggen och jag har provlagat allt.

Jag vill påpeka att inte är dietist, utan detta är helt enkelt mat som jag tycker om och som jag serverat här hemma.

Hursom vi testar ett tag eller vad säger ni!

Veckans käk vecka 2.

Korvcouscous


Biff med pestobakade rotfrukter och balsamicoglaze




Kycklingsoppa med curry



Lax med kokos & lime




Fläskfilégryta med lingon



Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails