onsdag 11 januari 2012

Tack, tack!

Snälla Emma har förgyllt min vardag med en liten utmärkelse. Sånt gör att man blir lite extra glad så här mitt i veckan. Så jag tackar och bockar och skickar självklart utmärkelsen vidare.



Till Awarden hör en uppgift.
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste"
och utnämningen ges endast till bloggar med
färre än 200 följare/prenumeranter .
När man får utmärkelsen ska man göra följande:
Tacka den som gett dej utmärkelsen och länka.
Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden
vidare till och låta dom veta det genom att lämna
en kommentar hos dem.
Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna
utmärkelsen vidare...

Jag vill gärna uppmärksamma min favoritbloggar genom att än en gång påpeka för er hur fantastiska de är


Mitt hem och jag

Madeleine bloggar om inredning på ett sätt som gör att jag vill renovera varenda liten millimeter av mitt hem och gå loss på loppis-shopping mest hela tiden.

Flickan & Kakorna
Helt fantastisk blogg med bakverk utöver det vanliga som dessutom fått mig att få upp ögonen för att det faktiskt går att baka smarriga grejer även till veganer

Bakglädje
Erika är en verklig tårtmästarinna. Hon bjuder på en massa ovärderliga tips om hur man får till den perfekta tårta.

Amy's piece of cake
Underbar blogg som dessutom hjälper mig på min jakt efter bra recept på indisk mat.

Hovkonditorn
En blogg med massa smaskig mat och jättesnygga bilder. Mums!

2 kommentarer:

  1. Tack, tack snälla du! Jag blev så glad, kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, Anna, vad gullig du är! Right back at cha =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails