måndag 27 februari 2012

Tävling!

Edet drar snart igång med en spännande tävling, att vinna en resa till New York i fyra dagar för två personer. I priset ingår flyg och hotell så klart men även middagar på utvalda restauranger av svenska stjärnkocken Marcus Samuelsson. Dessutom får vinnaren spendera en halvdag iköket på Marcus Samuelssons restaurang Red Rooster och lära sig tips och trix för matlagning av Marcus själv.

Tävlingen går ut på att deltagarna ska ge sitt bästa ”Torky-tips”, med andra ord tips på vad som kan göras med Torky-papper, allt från torka diskbänken till använda som kaffefilter. Endast fantasin sätter gränser! Tävlingen drar igång måndagen 5 mars på edet.se Bidraget som få flest antal röster vinner.



I väntan på att den tävlingen drar igång har jag fått den stora äran att i samarbete med just Edet lotta ut ett gäng tjusiga Torky on the wall vägghållare, hur praktiskt som helst och dessutom med ny snygg design av Simon & Thomas kolla in alla hållarna här

För att tävla behöver du bara lämna en kommentar här nedanför senast söndag 4 mars kl 23.59

Vinnarna presenteras här på bloggen på måndag.

Helt plötsligt blev det kul att söla i köket!

8 kommentarer:

  1. Vilken tjusig torky behållare. Den skulle passa så bra i mitt kök!

    SvaraRadera
  2. Jag vill absolut vara med och tävla! Herre gud, som barnfamilj går det åt sådana mängder papper att man borde man ha gratis Torky!

    SvaraRadera
  3. Jo tack, vem skulle inte vilja ha en supersnygg torky på väggen! Långt från de där vanliga cylindrarna man brukar se här och där:)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle nog behöva en sådan till varje rum just nu till alla rinnande näsor. Adams näsa har producerat mer snor idag än vad jag någonsin sett!!

    SvaraRadera
  5. JOHAN BERNTSSON4 mars 2012 kl. 18:26

    Blir snyggaste prylen i mitt kök

    SvaraRadera
  6. Jag vill ha en. Vi tror kanske att E börja äta med bestick när hon fyller 6 år

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails